DE E SÅ JA LEVER MITT LIV BRUDAR, WEED O VITT VIN

hejsan, idag har ja varit på arbetsförmedligen med kim och han hjälpte mej med vissa saker och sen kom emelie in och hon bara garva åt mig jävla gris hon e ! haha sen skulle kim på ett möte för han hade fått störningsjouren på sig, och ja o emelie satt och vänta på banken hon skulle bara ta ut studiebidraget och ja skämtar inte de kanske tog 1 H DÖDA OSS! vi satt o vänta och de tog liksom två minuter att fixa.
 Sen vart de ju bolaget då  , så gick ja o empa o käka på kebab house de var typ 1000 år sen ja va där haha.  sen åkte vi hem o kolla på sommaren med göran ja har ju sett den förut och den e faktiskt inte så bra som man förväntat sig de e väl typ 15% av filmen som är skit rolig allt annat e bara skit. 
sen har vi suttit och druckit vin och grejs, haha och nu har fan skapet åkt hem ÄNTLIGEN ! haha nej ba skoja gumman <3 .



MIN APA E I MALMÖ! jag dör här hemma !  haha hoppas han inte går vilse matte e så orolig för sitt husdjur ;) haha HONEY BUNNY stackarn han har tråkigt där borta :( men alltså där finns de ju andra apor som han kan leka med så han får ju se från den possetiva sidan :D (vad ja har hört) haha. två små apor hoppade i sängen en ramla ner och slog sitt lilla huvud fia ringde docktorn, docktorn svara inga små apor i sängen får vara ! Saknar dig i alla fall ragid!!!!!!! MIN LILLA APA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0