Tisdag


Ja vet att ja har tusen läsare och hinner tyvärr inte svara på ALLA meddelanden haha DÖDA MEJ :) så ja kan skriva åt en trogen läsare i alla fall och hans NAMN VAR RABI RAGID APA ANDERSSON!

Hejsan , just nu har jag skrivit lite om en uppgift i rättskunskap har inte så mycket kvar på den , sen om nån timme har jag Affärsjuridik och sen lunch , religion och svenska C. mycket mer händer inte här haha . Och nej jag vet inte vad ja ska göra sen som vanligt så DU BEHÖVER INTE fråga DÖDA MEJ. Och ja jag var lite trött förut men med lite kaffe får man as bra energi så inget tar stopp NOT!

Ring mej sen då om du inte har något annat för dej på ditt ROLIGA jobb PUSS Å KRAM !

Kommentarer
Postat av: västerås

Rabi är söt!

2010-03-16 @ 11:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0